9% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-08
Wauw!!
Wauw!!! Ben sinds vorig jaar bij KPN en super blij. Ook nu weer met het omzetten van glasvezel. V...Lees verder
Gerard Verhoef

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Slechtste klantenservice ooit
Slechtste klantenservice ooit! Hebben aan de telefoon toegezegd om ons oude abbonement op te zegg...Lees verder
R 't Hart

Review met meeste stemmen

  2015-07-08
Tip!
Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbied...Lees verder
Jos Snellen

Reviews (142)

  (12)

 (8)

  (5)

  (12)

  (105)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    duurt lang, wel goed

    Net verhuisd en ik had altijd kpn al voor televisie en internet. Dus nu verhuisd en moest weer nieuwe internet aanschaffen. Ik wil graag KPN want die blijkt elke keer weer de minste problemen op te leveren als ik zo vrienden om me heen hoor met betaalproblemen, internetproblemen etc. Dan zit je bij KPN meestal toch ok. Maar nieuwe internet aanschaffen...Dat duurt dus verdomd lang! Kwam erachter dat je een (&&*&) maand moet wachten voordat ze het komen aansluiten. Dus toch maar gaan kijken bij ziggo, telfort en vodafone. Telfort zowiezo niet. Dat leen ik nu van de buurman en is echt superlangzaam. Ziggo heeft echt de meest slechte interface bij interactieve televisie (wordt helemaal gek van de navigatie en wachten). Maar blijkt dat ze daar ook overal een maand hebben dus het maakt allemaal niks uit. Gewoon erbij neerleggen dat het dus zo lang duurt. En ik blijf gewoon bij kpn hoor. Heb precies een week vantevoren nu mijn kpn installatie pakket gekregen dus lijkt erop dat de service (weer) ok is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tip!

    Kleine tip voor iedereen die KPN heeft. (en misschien kan het ook wel bij andere internet aanbieders) maar bij ons was het zo dat we een tweede kastje voor interactieve tv hebben besteld. Wij zijn daardoor op een ander, sneller netwerk gezet door kpn omdat het netwerk waar wij opzaten 2 kastjes niet aankon. (Gaat dus ook via internet) Daardoor werd plotsklaps ons internet echt veel sneller in downloadsnelheid. Zonder extra kosten. Dus tip! Neem een kastje voor 5 euro ofzo per maand en dan krijg je gratis internet dat 20 euro per maand waard is!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plotseling hadden wij geen glasvezel…

    Plotseling hadden wij geen glasvezel connectie meer. Nadat de helpdesk het niet kon oplossen werd een monteur ingeschakeld. Die nam binnen een paar uur contact met ons op en stond toen het niet in de centrale bleek te zitten met een half uur voor de deur met een nieuw kastje. Binnen 5 minuten was het opgelost. Echt een geweldige service en begrip voor klanten die van het internet verstoken waren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Opnieuw klant

    IK had eerst de KPN afgezegd om naar Ziggo te gaan, maar doordat Ziggo géén telefoon kon aansluiten vanwege de glasvezel in huis, weer terug gegaan naar KPN en in Amersfoort in de KPN winkel zeer behulpzaam, mensvriendelijk geholpen en kon meteen weer terug naar de KPN. Ik heb wel ervaring met goede diensten van KPN, alléén jammer, dat ze op afstand bij storingen helpen voor ouderen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechtste klantenservice ooit

    Slechtste klantenservice ooit! Hebben aan de telefoon toegezegd om ons oude abbonement op te zeggen, dit is uiteindelijk niet gedaan, waardoor wij 2 maanden dubbel betalen. Als we dan aangeven het gesprek te willen opvragen, zodat wij kunnen bewijzen dat het is toegezegd wordt er gezegd dat dit wettelijk niet mag. Dit is onzin! We blijven contact zoeken, maar elk contact wat er is eindigt snel. Er wordt dan enkel gezegd: we hebben je dossier gelezen en we kunnen niets doen, vervolgens wordt er opgehangen. Overigens wordt er ook enkel telefonisch contact opgenomen, wij willen schriftelijk contact zodat we dingen zwart op wit hebben (schijnbaar is dit nodig, bij deze leugenachtige mensen) maar dit weigeren ze. Dit zegt toch genoeg? Zo kunnen zich onder elke verantwoordelijkheid uitpraten, hoe zielig is dat? Ik heb ZO ONTZETTEND SPIJT dat we naar KPN zijn overgestapt met zoveel incompetente mensen bij de klantenservice. Zo ga je niet met klanten om en zeker niet met nieuwe klanten!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wat een verschrikkelijk bedrijf

    Wat een verschrikkelijk bedrijf! Na 4 maanden zomaar een kapotte telefoon, opgestuurd ter reparatie en ‘niks aan de hand.’ Binnen een dag weer uitgevallen, of ik hem weer wil opsturen. Maar, als ze niks vinden kost dat me wel 35 euro… wauw! Van het kastje naar de muur gestuurd, van KPN moet ik naar Apple en van Apple naar KPN. Inmiddels zit ik 1,5 met een kapotte telefoon waar ik wel dik voor betaald. Inmiddels 17 jaar klant en dan zo schofterig behandeld worden, ongelofelijk! Iemand een tip voor wel een goede provider want hier zsm weg!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geweldig geholpen door Busra!

    Had geen toegang meer tot mijn planet account, wachtwoord kwijt etc. Kon niet uit de voeten met de instructies die ik via sms ontving. Was de wanhoop nabij. Werd vervolgens door Busra geholpen. Vriendelijk, geduldig, vasthoudend (pas wanneer blijkt dat t werkt dan stoppen we!). In een woord: geweldige inzet en toffe meid met de benodigde deskundigheid!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    niet zo zeuren allemaal! hoge bomen vangen veel wind

    Wat zit iedereen toch altijd af te geven op KPN! Zo slecht kunnen ze toch niet zijn? De grootste misschien daarom? Hoge bomen vangen veel wind? Ik zit zelf ook bij KPN en ja ik vind ze ook duur en de klantenservice niet altijd adequaat, maar het bereik is goed en ik heb toch zelf gekozen voor een abonnement bij KPN? Volgens mij kan het veel erger.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Super geholpen door Bo van der sluijs

    Super geholpen door Bo van der sluijs! JAWEL ONZE BO VAN DER SLUIJS DAMES EN HEREN! Een echt topper de topper van KPN die heeft mogelijk gemaakt dat we vandaag na 3 dagen geen tv en internet onze belangrijkste wedstrijd kunnen kijken! Wat een topper wat een energie deze jongen verdient opslag! Dankjewel Bo!! Groetjes familie Heuveling 💪🏼❤️


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wauw!!

    Wauw!!! Ben sinds vorig jaar bij KPN en super blij. Ook nu weer met het omzetten van glasvezel. Via chat word je onmiddellijk teruggebeld en werkelijk door iedereen iedere keer vriendelijk geholpen. Ben iedere keer weer verbaasd hoe smooth en fijn alles verloopt!! En alles werkt geweldig!! Echt top!! Vasthouden dit!!! Ik blijf bij jullie!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SUPER SLECHT

    SUPER SLECHT! geven aan glasvezel aangelegd te hebben terwijl ik niet thuis was, heb al weken geen internet en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Verbinding word continu verbroken en een terugbelverzoek indienen heeft ook geen zin, dit heb ik al 2 keer gedaan en 2 weken later nogsteeds geen contact. Zoek aub een andere provider!! Absoluut geen kpn


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    KPN heeft blijkbaar geen klantenservice

    Ik ben overgestapt van de Vodafone naar KPN omdat daar geen fatsoenlijke helpdesk meer is en de dienstverlening ondermaats. Nu heeft de Vodafone mijn contract beëindigd en m'n simkaart alvast eerder gedeactiveerd. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. De sim kaart van de KPN wordt pas over 8 dagen geactiveerd. Hierdoor ben ik nu 8 dagen telefonisch niet bereikbaar. Het zou hiervoor handig zijn als ik m'n overstap datum zou kunnen wijzigen. Als ik echter probeer de contactgegevens van de klantenservice te vinden dan krijg ik een website die een soort doodlopende weg is. Een chat met een medewerker is blijkbaar niet meer mogelijk en bellen kan uiteraard niet. Niet alleen omdat ik geen verbinding meer heb maar ook omdat er nergens contactgegevens te vinden zijn. Via de "Mijn KPN" app kan m'n telefoonnummer nog niet gevonden worden omdat de overstap volgens hun nog niet afgerond is. De chatbot van KPN binnen de app snapt al helemaal niet waar het over gaat en probeert me steeds met mijn probleem met de TV te helpen (ik heb geen TV van KPN!!) of wil anders dat een medewerker mij terugbelt waardoor de kat zich weer zelf in de staart bijt. Ik had eigenlijk gehoopt dat de dienstverlening van de KPN beter zou zijn dan die van de Vodafone maar helaas kom ik van de regen in de drup. is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kpn, KOOP PRODUCT NIET.

    Bij vragen over je abonnement niet te bereiken. Zou je klant willen worden, binnen 30 sec iemand aan de lijn. Op mijn kpn is niks in te zien, druk je op mijn gegevens moet je steeds opnieuw inloggen. Of de pagina laad niet. Dan heb ik ook nog glasvezel van hun. Meer haperingen en opnieuw opstarten dan op m,n eerste spelcomputer. ( en dat was een atari ) Wifi is al helemaal treurig. En dan gewoon dik 80,- euro in de maand voor vragen. Lang verhaal kort. Beste kpn, verneuk de massa, dan rinkelt bij jullie de kassa.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    verschrikkelijke klantenservice

    verschrikkelijke klantenservice. Je krijgt een computer aan de lijn die zelf de lijn verbreekt en de dan een sms stuurt met een link. terwijl dat juist het probleem is. Moeilijk om iemand te spreken en natuurlijk is het drukker als normaal. Altijd als je belt is het drukker dan normaal..


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vanmiddag eindeloos lang moeten wachten…

    Vanmiddag eindeloos lang moeten wachten in de KPN winkel in Dordrecht om een simpele usb A > C aan te schaffen, helaas was het 3 koppige aanwezig personeel niet bij machte om dit voor elkaar te krijgen. Met enorme tegenzin ging een heel verveelde vrouw een poging wagen om het juiste kabeltje vd beveiligde blustergaak te verwijderen om vervolgens personeelslid nummer 2 te laten klungelen op de kassa onderwijl mompelend dat er PIN storing is, dat kan natuurlijk gebeuren, maar zeg dat dan dan hoef ik niet eerst 20 min te wachten op een kabeltje van €13,99. Uiteindelijk zonder kabel de winkel verlaten om 20 meter verderop bij de Blokker zo,n zelfde kabel aan te schaffen waarbij ik keurig en bovenal vriendelijk geholpen werd. @KPN Dordrecht neem beter gemotiveerd personeel aan!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1ster is nog teveel wat een …….bedrijf…

    1ster is nog teveel wat een …….bedrijf heel me bedrijf ligt op z’n reet over twee dagen pas weer internet geven ze aan Met een bloedgang weg hier en is zeker geen aanrader alleen maar storingen en super slechte klantenservice


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1 ster is al te veel

    1 ster is al te veel. Net in Zutphen geweest. We zouden een nieuwe telefoon ophalen. Afgesproken om de oude telefoon over te zetten de nieuwe. Nu blijkt dat ze dat niet doen. Na de zoveelste slechte hulp en niet nakomen van afspraken en de valse voorwendselen bij productverkoop ben ik er klaar mee. Het ligt altijd aan de klant, de klant begrijpt het verkeerd, hebben we niet gezegd etc.. etc. Goed gedaan KPN. Ik hoop dat dit andere mensen helpt om goed ba re denken naar KPN te gaan. Ik ga overstappen. Wat een KAK bedrijf


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wifi doet het niet, klantenservice is heel slecht

    Op maandag 6 mei heb ik contact opgenomen met uw klantenservice omdat mijn wifi-verbinding uitgevallen was. Ondanks het volgen van alle instructies op uw website, kon de verbinding niet hersteld worden. Er werd geconcludeerd dat ik een nieuwe modem nodig had, welke direct voor mij besteld is met de belofte dat deze binnen enkele werkdagen geleverd zou worden. Op woensdag had ik twee gemiste oproepen van medewerkers van KPN, toen ik terug belde wist deze niet de reden van het telefoontje en werd mij aangegeven dat er niets aan de hand was met mijn bestelling. Op vrijdag ontving ik een telefoontje van de logistieke afdeling met de mededeling dat de bestelling van mijn modem geannuleerd was omdat de collega een verkeerd systeem gebruikt zou hebben. Het probleem van mijn modem zou komen door een update die hersteld kan worden door met de web browser naar een 192 adres te gaan. Dat was niet gelukt en tijdens het gesprek werd opgehangen en niet terug gebeld. Verdere pogingen om dit probleem op te lossen en het spreken met een manager zijn door verschillende medewerkers, waaronder ene Cynthia, afgewezen. Mijn verzoeken werden niet serieus genomen, en mijn vertrouwen in de service van KPN is hiermee geschaad. Gezien de reeks van miscommunicaties en de niet-nagekomen beloften, zie ik geen andere mogelijkheid dan mijn abonnement per direct te beëindigen. Ik verzoek u vriendelijk om de beëindiging van mijn abonnement te bevestigen en mij te informeren over eventuele volgende stappen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Updates zorgen voor veelvuldige reset van versterkpunten

    Bij de KPN hebben ze regelmatige updates van het netwerk, waardoor er storingen ontstaan. Mijn wifi punten moeten dan vaak gereset worden maar pakken de wifi niet meer. Daarnaast zijn vervolg aanbiedingen van het internet veel duurder dan de aanbiedingen van andere providers. Het heeft een half jaar geduurd voordat de overstap naar KPN goed is verlopen.


Anderen bekeken ook